هدایای تبلیغاتی و تقویم رومیزی چگونه برندینگ میکند؟
نوشته شده توسط : حسین احمدی

برای این کار تمام ورق ها و پایه ها مشت می شوند و فنر اتصال آنها برداشته می شود. تقویم رومیزی تخصصی بستر مناسبی برای تبلیغ محصولات مشتری است ، بنابراین با چاپ این تقویم ها می تواند کاتالوگ محصولات خود را روی میز مخاطبان و مشتریان خود قرار داده و محصولات خود را به مدت یک سال به نمایش بگذارد. 13. سرانجام ، محصولات ساخته شده برای مشتری ارسال می شود. 1. تقویم های رومیزی ویژه پس از تأیید مشتری به چاپخانه ارسال می شود. آگاهی از قیمت تقویم رومیزی 1400 و طرح های جدید آن بر اساس سفارش شما توسط واحد سالنامه گاموت با کیفیت و زیبایی بی نظیر قابل چاپ و ارائه است.

تبلیغات جنبه مهمی از تجارت و تجارت است و اگرچه امروزه روش ها و فناوری های جدیدی در زمینه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی وجود دارد ، اما هیچ کس روش های قابل اعتماد قبلی مانند توزیع و استفاده از هدایای تبلیغاتی موثر مانند حذف تقویم رومیزی از فروش را ترجیح نمی دهد. روش های تبلیغات. ، و برخی از مدیران معتقدند که برای مدت طولانی یک تبلیغ قدرتمند باقی خواهد ماند. دلیل دیگر انحصاری نبودن طرح تقویم است که در قیمت نیز بسیار موثر است و با محصولات ارزان قیمت چندین طرح برای صدها نفر چاپ می شود که چندان جذاب نیست و ارتباطی بین طرح و امکان انتخاب اندازه و قالب دلخواه وجود ندارد.

این به این معنی است که تقویم های رومیزی ویژه از طرح های آماده برخوردار نیستند و طراحی هر ورق آنها به صورت دو طرفه توسط طراحان حرفه ای این مرکز انجام می شود. 5- در این بخش ، مقالات تمام شده برش داده شده و مرتب می شوند. 8- سپس کاغذهای چاپ شده را برای پایه برش داده و با یک لایه سلفون می پوشانیم. همچنین نمونه ای از تقویم های رومیزی ویژه این مرکز در قسمت این محصول دیده می شود تا مخاطبان این تقویم ها با محصولات چاپ شده در این مرکز بهتر آشنا شوند. سازمان ها و شرکت های مختلفی وجود دارند که سعی دارند صدای خود را بلند کنند و دامنه خدمات یا محصولات خود را به مردم گسترش دهند.

یکی از رایج ترین روش های صحافی تقویم های رومیزی ، منگنه ای و فنری است که بسته به انتخاب مشتری قیمت های مختلفی دارند. اگر به فکر خرید یک تقویم رومیزی ارزان هستید ، انتخاب اندازه مناسب می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. تولید شده ، یکی از پرمصرف ترین ها ، نوعی رایانه رومیزی است که در خانه یا میز کار است و برای افرادی که بیشتر وقت خود را پشت میز می گذرانند مناسب است. این محصول در انواع و نمونه های مختلفی تولید و چاپ می شود ، اما به طور کلی می توان آنها را به سه دسته تقسیم کرد ، انواع تقویم رومیزی عبارتند از: تقویم رومیزی دفتر ، نوع دستی و پایه که از نظر اندازه ، مواد و نوع پایه متفاوت هستند .

ابعاد و ابعاد آن از دو مدل دیگر کوچکتر است و معمولاً روی پایه فلزی ، چوبی یا پلکسی قرار می گیرد که توسط دو براکت فلزی به هم متصل می شوند. برخی دیگر از مشتریان خدمات خود را ارائه می دهند یا کادر حرفه ای خود را ارائه می دهند. 2. توجه ویژه ای به حاشیه امن در طراحی داشته باشید. تقویم رومیزی ویژه ، مانند نوع کلی آن ، یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی چاپی است که در این مرکز ارائه می شود. توییت های دسک تاپ می توانند هر روز اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار دهند و ما می توانیم بر اساس آن برنامه ریزی کنیم و برنامه های خود را برای سایر روزهای هفته یا ماه برنامه ریزی کنیم و ادامه دهیم.

و محصولات خود را تا اوایل ژانویه روانه بازار می کند. تمام صفحات این تقویم ها به همراه پایه های آنها از صفر تا صد طراحی دارند. تقویم رومیزی دارای تاریخ های میلادی ، قمری و قمری است و شامل تمام مناسبت ها و اطلاعات جامع ، معمولاً در پایین صفحه است. در پشت هر صفحه از تقویم یک خط انگیزشی از یکی از کارآفرینان یا شخصیت های بزرگ داستان به همراه تقویم قمری وجود دارد. نوع کاغذی که برای چاپ روی جلد تقویم رومیزی و مواد جلدی انتخاب می کنید از پارامترهای مهم و تأثیرگذار در تعیین قیمت است. انتخاب تقویم های کوچک مقرون به صرفه است.

بدون شک هزینه تقویم های خصوصی بیشتر از تقویم های عمومی است. این تقویم ها از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و منحصراً چاپ می شوند. و از آنجا که دستگاهی کاملاً کاربردی است ، از نظر مشتریان و مخاطبان بسیار ارزشمند است. در این مرکز طراحی این تقویم ها کاملا رایگان است و مشتری می تواند آنها را به راحتی سفارش دهد. تقویم رومیزی ویژه از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و تمام صفحات آن بصورت کاملاً اختصاصی طراحی شده اند. تمام مشخصات تقویم ، از جمله تعداد ورق ها ، نوع کاغذ ، UV ورق ، مواد و مشخصات اصلی تقویم رومیزی و اندازه ورق به طور جداگانه در صفحات فهرست ذکر شده است.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: